utorok 23. apríla 2013

Bioderma Sensibio H2O Micelárna voda

Ahojte :)

Tak dnes bol vyčerpávajúci deň v škole :P dúfam, že všetci ostatní sa mali lepšie ako ja. Dejepisárka nás prekvapila neplánovanou písomkou, ale na to, že zošity som nevidela ani z lietadla všetko dopadlo bez ujmy :)).
Ale nie o tom som chcela... V tomto príspevku sa chcem zmieniť o, všade ospevovanej, 

Bioderma Sensibio H2O Micelárna voda :)



Píše sa o nej takmer na každom bloggu alebo stránke o kráse, kozmetike... A aj mne sa táto pleťová voda dostala do rúk na testovanie, za čo som nesmierne vďačná :) 
-Prvé čo som si všimla, a čo si podla mňa ako prve všíma mnoho z nás, je vôňa. Má jemnú vôňu ktorá vo mne evokuje čistotu:P
-Ďalej, je určená pre citlivú pleť. Tento bod môžem ohodnotiť na jednotku. Naozaj je nežná k tvári, nedráždi a neštípe.
-Mne osobne sa tiež páči, že je hypoalergénna. Pre mňa, alergičku na všetko možné, je tento bod naozaj dôležitý.
-Čo sa týka odstraňovania make up-u je úplne TOP. Často sa mi stávalo, že rôzne mlieka a vody zvyšky make up-u len rozmazali a na tvári mi zostali rôznofarebné fľaky. S touto micelárkou to nehrozí!:)
-Určite ste si mnohé všimli lesklé mikročiastočky, ktoré rozjasnia vašu pleť:)
-Tolerancia očí je úžasná :P
-Jedíné mínus by som pripísala tomu, že údajne nevysušuje pokožku. Čo sa však u mňa akosi nepotvrdilo. Ale to môže byť spôsobené len typom pleti. Ak ju však zmyjem, tento efekt sa minimalizuje. 

Tak v závere vám jednoznačne môžem odporučiť Bioderma Sensibio H2O Micelárnu vodu ako odličovač a aj pleťovú vodu :) 

Ďakujem za prečítanie článku :P ak sa vám pači pridajte sa k mojim čitateľom v pravo na lište stlačením "Pripojiť sa k tejto lokalite" :) Pripájam tiež foto z testovania.  



Na pravej polovici mám make up a ľavá je odlíčená Micerálnou vodou sensibio  


Vaša *eM :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!