streda 22. mája 2013

Cause I sleep with Garnier Shampooo :)

AHOJ :)
Včera večer som chcela napísať príspevok o šampóne Garnier fructis Color Resist, no akosi som sa pustila tiež do prezentácie na fyziku (Cern-LHC pre tých, čo vedia o čo sa jedná.) a všetko ma to uspalo. Snívala som pekne so šampónom v ruke až kým ma nezobudila babka :D že čo som s ním v noci robila.
No nič :P pekne som sa pustila do písania recenzie dnes :) 
Hneď ako som si všimla, že sa mi míňa šampón na vlasy (Ultra DOUX od Garnier na farbené vlasy) namierila som si to do drogérie.




Prešla som všetky regály dokonca aj s pracími prostriedkami a nikde nic :O
Kde sa podel môj Ultra DOUX? Pozerám tak na tie Garnier produkty a v tom mi padol do oka šampón Garnier Fructis Color Resist. Chytila som fľaštičku a začala som študovať:

"Posilňujúci šampón, chráni farbu vlasov, dvojitý učinok, výživa + odolnosť, bobule acai, olej z hrozna..." Vau vau :P dosť podobné vlastnosti ako ten môj predchádzajúci a k tomu ešte oveľa úžasnejšia vôňa! To musím mať :P



A tak ho používam už asi týždeň a začínam pociťovať jeho účinky, tak píšem túto recenziu.

Taaakže šampón naozaj kráásne vonia, čo je cítiť aj dva dni po umytí vlasov.
Na pultoch obchodov môžme nájsť aj menšie aj väčšie balenie. 
Čo sa týka konzistencie je taká normálna, ani riedky ani hustý..akurát.
Po takej krátkej dobe používania neviem povedať či moja farba vydrží dlhšiu dobu, väčšinou nemám problém s výdržou farby ale s odrastenými vlasmi, ktoré majú iný odtieň :P to však žiadny šampón nevyrieši. Ale samozrejme tieto šampóny sú vyvinuté tak aby sa čo najpresnejšie starali o určenú kategóriu vlasov a tak mu verím.
Jedno čo ma na ňom pozitívne prekvapilo boli moje vlasy po vyschnutí. S predchádzajúcim šampónom som mala vlasy trošku suchšie a rozlietané, čo mi občas vyhovovalo, no väčšinou som použila aj kondicionér od  rovnakej značky. S týmto to nemám za potrebu. Aj keď nikde na obale som nenašla zmienku o tom, aby obsahoval kondicionér vlasy sú po ňom uhladené a jemné:) To je určite plus.
A navyše dobre pení, takže ho netreba použiť veľa :P
Nesvrbí, nepáli, neštípe na pokožke, netvorí lupiny.




Sľubovaný VÝSLEDOK: Vaše vlasy sú vyživené, chránené a farba vydrží po dlhšiu dobu. Farbené vlasy budú žiarivé, lesklé a jemné.
Splnilo sa asi všetko zo šľúbeného takže spokojnosť :P a navyše som úplne paf z tej vône! 
Už vidím kto sa s ním bude kúpať najbližšie :P

Každopádne Odporúčam :)

Vaša *eM

2 komentáre:

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!