sobota 4. mája 2013

Rúž Rimmel london, lasting finish by Kate Moss :)


Ahoj zlatinka :)

Dlho ma lákal nejaký výrazný červený rúž :) A tak som jednoducho už nevydržala, nabehla do drogérie a vyskúšala asi 15 odtieňov (ruku som mala pomaľovanú ako nejaký expresívny obraz). Ale len jediný mi ako tak sadol aj konzistenciou aj farbou. Aj ked som z neho nebola nadšená úplne najviac no za 2.35 eur to bola výborná kúpa. Tiež ma neskutočne zaujal dizajn obalu :)
Keď som vyšla z drogérky zostala som veľmi milo prekvapená. Opäť sa potvrdilo, že vo svetle, aké je vo väčšine obchodov, je všetko iné. Na dennom svetle som si farbu rúžu úplne zamilovala, bola sýta a krásna :) 




Takže plus:
-Nádherná vôňa :) taká chutná
-Výborná pigmentácia a sýta farba
-Neobsahuje trblietky (to je plus pre mňa, pretože som ich v rúži nechcela)
-Výdrž- Za 12 hodín som si pery pretierala 2 krát. Zvyčajne po jedle
-Naozaj podarený dizajn obalu
Mínus:
-možno trošku vysušuje pery ale zato sa takmer neotláča.

Tento rúž sa dá zohnať v 11 farbách TU a tiež sú ešte 2 druhy rúžov z tejto kolekcie (a jeden lak:P) TU.

:) S týmto rúžom sa cítim naozaj sebavedome, aj ked nie som zvyknutá na takáto výrazné farby pier. 
Pridávam fotky :) 

Mám odtieň 01

































Vaša *eM :*

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. :) aj podarený odtieň červenej....niektoré su príliš tmavé, iné príliš oranžove :P tento sa vydaril

      Odstrániť

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!