utorok 27. mája 2014

Cesta do neznáma

Ahoj dievčatá moje :)

konečne je to za mnou OFICIÁLNE MÁM ODMATUROVANÉ!!! :P ach konečne som sa zbavila tých stresov, učenia a nabitých dní. A konečne sa môžem venovať blogu, fb stránkam, knihám, ktoré som nestihla dočítať a obrazom,ktoré som nestihla domaľovať a vlastne všetkému čo som kvôli maturám zanedbala. 

Tak hneď tu prichádzam s rozprávkovou recenziou- Cesta do neznáma.

V jednom malom meste raz žilo milé červenovlasé dievčatko, ktoré veľmi túžilo obohatiť si zbierku kozmetiky. Tak sa vybralo do obchodov v tom ich malom meste a hľadalo nejakú cenovo dostupnú náhradu za kozmetiku, ktorá sa u nich zohnať nedala. Túlalo sa po drogériách a zálusk malo na očné tiene od s.he. Problém však bol s tým, že to sú "len" duo oč.tiene a kombinácia farieb jej tiež nesadla. Tak pátrala ďalej až raz...

Dostala sa do malej drogérie na okraji mesta kde sa jej naskytol pohľad na tiene za neskutočne super cenu. Viete ako to je, taká cena sa jej zdala prinajmenšom zvláštna a tak zaváhala. Túto značku nepoznala. Mala však možnosť vyskúšať si tester na ruku a odišla domov. Najbližšie hodiny skúmala, ako sa tiene správajú a na druhý deň si celá šťastná domov priniesla rozkošné balenie 6 tieňov na oči za cenu okolo 2 eur.



A teraz fakty. Tiene sú od španielskej značky Claudia Rovelli a sú naozaj prekvapením mesiaca. Za niečo viac ako 2 eurá máte k dispozícií veľmi dobrú pigmentáciu, 6 odtieňov, krémovo-práškovú konzistenciu a relatívne dobrú výdrž. Keď si oči namaľujem ráno, večer predtým, ako idem von stačí tiene jemne oživiť. Nezlievajú sa mi do rýh (čo sa mi stáva často) a naozaj najväčšiu výhodu vidím v cene a množstve odtieňov (medzi ktorými sú ako teplé tak aj studené, s preleťou aj s trblietkami... a dajú sa spolu pekne kombinovať). V danej drogérii mali tiež paletky s 3 tieňmi asi za 1,50 eur. Tiene majú dokonca aj jemnú vôňu a neprášia :)





Tak za mňa veľké plus a odporúčam! :)

Vaša *eM

3 komentáre:

  1. wau super kupa :) a gratulujem k maturam :)
    PS: pozyvam na skoro sa konciacu mini GA :)

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj,
    pozývam ta na môj blog na GA o balíček plný peknej kozmetiky :)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeej gratulujem! tak oddychuj a vela bloguj :)

    Pozyvam na letnu super giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!