utorok 13. mája 2014

Satnikovo

Ahoj dievčatá :)

Dlho som sa neozvala a príčinou sú blížiace sa maturity. Áno, už v pondelok sa to na mňa všetko zosype. Preto sa snažím dokopať k učeniu aby som tam nestála nemo ako kôl v plote. No neverili by ste aké je to ťažké,  zostať sústredená dlhšie ako polhodinu. Preto si robím prestávky a túto využijem práve na napísanie recenzie. 

O čo ide? 
Možno ste si už niektoré všimli tento novovzniknutý web. Jedná sa o satnikovo.sk a mne sa tento nápad ihneď zapáčil. Prečo? Poznáme to asi všetky... Plná skriňa vecí, ktoré nás už omrzeli a chuť získať vždy nový kúsok. Tak to chodí... potom zo skrine vyhadzujeme takmer nové oblečenie a doplňujeme ho úplne novým z obchodu. Toto je taká ekologickejšia alternatíva. Staré oblečenie proste vymeniť za "nové"... aj keď nebude úplne tak nové :P



Podobné stránky bežia v Českej republike už nejaký ten piatok, a tak sa konečne niečo podobné dostalo aj k nám.

Obsluha stránky je neskutočne jednoduchá :) stačí sa registrovat cez facebook tlačidlom vpravo hore.

 Po rýchlej registrácii môžte jednoducho pridávať produkty cez tlačidlo


Vyskočí vám prehľadne vytvorený dotazník, kde môžte určiť všetko od názvu výrobku, cez farbu, veľkosť, cenu až po to, kam si ochotná ponúkanú vec zaslať alebo či pristúpiš aj na výmenu. 

A pokiaľ nič neponúkaš, ale chceš si niečo vybrať, aj v tom sa dá na stránke jednoducho orientovať. Stačí kliknúť na tlačidlo "Produkty" a rozbalí sa vám ponuka, kde si môžte nastaviť filter podľa svojich požiadaviek :)



Tak čo poviete? Ja dávam jednotku s hviezdičkou za nápad a prehľadnosť stránky :P

A už sa idem opäť zahĺbiť do tajov matematiky, slovenčiny, angličtiny...

Vaša *eM

2 komentáre:

  1. niečo podobne som zahliadla aj v mojom maily ale akosi som to viac neštudovala:)) joj to učenie aka som rada že už to nemusim:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super tip!!! Ja som o stránke vôbec nevedela, ešte som si ju vôbec ani nevšimla, takže vďaka za článok :)
    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!