nedeľa 29. júna 2014

Surprise

Ahoj kočky :)

Poznáte to? Keď stretnete človeka a na prvý pohľad je vám jasné, že je to debil? :D Prepáčte mi za použité slová, no presne tak som sa v ten deň vyjadrila. 
A po krátkom čase strávenom s týmto človekom si uvedomíte ako veľmi ste sa mýlili. Osudy sa vám začnú prepletať a nejde to zastaviť. Je to také prirodzené, až sa vám zdá zvláštne, že ste dovtedy žili bez neho. Bez jeho slov, objatí... 
Bavíme sa tu o jednom človeku, ktorý je už 6 rokov súčasťou môjho života takmer každý deň. Zmenil moje zmýšľanie, postoje, mal vplyv na všetko čo sa dialo. Ale čo je najdôležitejšie- nikdy sa mi neotočil chrbtom. Stál pri mne, keď mi bolo ťažko a smial sa so mnou, keď som bola šťastná. Bol mojou Prvou láskou, prežil so mnou prvé spoznávanie alkoholu, diskoték, chatovačiek... Vždy ma vypočul, vždy mal na mňa čas. Nikdy sme si neklamali, a viem, že ak mu poviem čokoľvek neodsúdi ma. Bude tu, pri mne, držať ma za ruku, nech spravím čokoľvek. 
Ďakujem Bohu, karme, osudu a neviem komu každému, že ho mám. Niet nad to nájsť svoju spriaznenú dušu :)

A teraz už viac k veci. Keď odišiel na 3 týždne za prácou do zahraničia, nechal mi svoje auto. Samozrejme tým venoval priestor mojej fantázii a ja som ho proste musela nejak prekvapiť :) A viac o prekvapení vám ukážu fotky.












Kufor

Áno, srdiečka, obľúbené cukríky a odkazy boli v každučkej priehradke a na všetkých miestach, kde sa len dalo :D tento crazy nápad vyšiel perfektne a človek, ktorému bolo prekvapenie venované, nemal slov.
 Preňho ešte jedno veľké ĎAKUJEM :*)
Vaša *eM

1 komentár:

  1. Hehe tak toto sa ti podarilo to je fak velmi milé, a to poznam tiež že na prvy dojem si o niekom pomyslí človek kadečo ale ked ho spozna bud si to len potvrdí alebo zmení názor:))

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!