utorok 1. júla 2014

Purple love

:) ahoj dievčatá,

V dnešnej dobe máme na trhu stovky rôznych riaseniek... od každej značky a určené na všetko možné. A viete kto vymyslel prvú maskaru? Pán, ktorý sa volal Eugene Rimmel v 19. storočí. Áno, správne tušíte, tento pán je zakladateľom značky Rimmel London. Toľko historické okienko :P
Dnes vám chcem však predstaviť jednu pomerne novú vecičku od Avonu. Jedná sa o upgrade asi najlepšej a najznámejšej ich riasenky super SHOCK s názvom "super SHOCK BRIGHTS", čo vo voľnom preklade znamená "žiarivé", "pestré" alebo "veselé".
S riasenkou super SHOCK, tou klasickou, som kedysi začínala :P ako 12 ročná som si ju kradla od mamky a divila sa aké dlhočízne riasy mám :3 Teda o kvalite "supershocku" sa baviť snáď ani netreba. Je to jedna z najlepších riaseniek aké som kedy mala.
V tejto novej edícii vyšli práve farebné maskary- ideál na leto. Konkrétne zelená (EMERALD SHOCK), modrá (ROYAL SHOCK) a fialová (VIOLET SHOCK). :)






A ja, keďže mám zelené oči, vybrala som si fialovú, ktorá by mala pekne vytiahnuť moju farbu očí a zvýrazniť ich. Riasenka je trošku tekutejšia ako klasická čierna super shock (možno je to len môj pocit), dá sa vrstviť a nelepí (ak to samozrejme nepreženiete :D). Mne sa s kefkou pracuje jednoducho a šikovne (možno je to aj trošku o zvyku). 







Tento fialový odtieň nie je veľmi výrazný, pekne sa dá kombinovať aj s čiernou. Ja som veľmi spokojná, myslím si, že efekt je podarený a mne táto purpurová pomocníčka robí veľkú radosť :)
Tak všetkým "zelenoočkám" odporúčam :P

Vaša *eM


2 komentáre:

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!